مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-28سياسي

دانشجویان مؤسس جریان های سیاسی باشند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به لزوم پیش رو و موسس بودن دانشجویان در امور سیاسی گفت: دانشجو نباید دنباله روی جریان های سیاسی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علم الهدی ظهر امروز در دیدار با مسئولان ادوار جبهه فرهنگی دانشگاه پیام نور مشهد (تشکل های انقلابی) گفت: عدالت خواهی ذیل تقوا و ولایت موضوعیت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مشکل تشکل های دانشجویی بیان کرد: عده ای از عزیزان می آمدند و وقتی راه و چاه را می فهمیدند و مسیر حرکت تثبیت می شد، این عزیزان فارغ التحصیل می شدند.

وی بیان کرد: دانشجویان نباید عمله و دنباله روی جریان های سیاسی باشند، خودشان باید مؤسس باشند و این امر، تنها با این کار حفظ می شود که فعالان قدیمی تر تشکل ها از تشکل فاصله نگیرند و در کنار تشکل ها باشند.

امام جمعه مشهد با اشاره به فعالیت های دانشجویان بیان کرد: یک تشکل سیاسی و فعال در حوزه های مختلف می تواند بر فضای فرهنگی جامعه و فضای دانشگاهی اثرگذار باشد، اما در دانشگاه های مشهد این طور است که برای فعالیت های ارزشی و غیر ارزشی، یا انگیزه دینی و یا انگیزه سیاسی وجود دارد.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد انحراف در آرمان ها است و فهمیده که جوانان این مملکت از رهبری دست بردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مؤسس جریان های سیاسی باشند

دانشجویان مؤسس جریان های سیاسی باشند