مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-28اقتصادي

اقدامات مهمی برای رفع مشکلات آب روستاهای تنگستان انجام شده است


اقدامات مهمی برای رفع مشکلات آب روستاهای تنگستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور ظهر یکشنبه در نشست بررسی و رفع مشکلات آب روستاهای شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی آب روستاها فرسودگی خط انتقال و شبکه داخلی روستاها بوده که انتظار می رود نسبت به رفع و حل این موضوع اقدامی اساسی و فوری صورت گیرد.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که برای بهبود وضعیت آب در این مدت صورت گرفته افزود: افزایش سهمیه ورودی آب، قطع انشعابات غیر مجاز، همکاری دهیاری ها با آبفا در نوسازی شبکه آب برای آرامش بیشتر مردم، کارهایی بوده که در روزهای اخیر صورت گرفته و وضعیت آب تا حدودی بهبود یافته ولی هنوز مردم روستاهای جنوبی بخش دلوار با مشکلات زیادی جهت تأمین آب مواجه بوده و تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

رفیعی پور بر لزوم تسریع در اجرا، تکمیل و توسعه پروژه های آبرسانی مانند نوسازی خط انتقال آب، تکمیل مخزن پنج هزار متر مکعبی دلوار و هزار متر مکعبی بنه گز، تعیین تکلیف آب شیرین کن 7 هزار و 500 متر مکعبی دلوار تأکید کرد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم در زمینه مسائل آب، توسعه و تکمیل پروژه ها در نقاط مختلف شهرستان است و فرمانداری شهرستان این آمادگی را دارد تا با همکاری دهیاری ها و اعتبارات ارزش افزوده برای تکمیل پروژه ها در کنار شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مهمی برای رفع مشکلات آب روستاهای تنگستان انجام شده است

اقدامات مهمی برای رفع مشکلات آب روستاهای تنگستان انجام شده است