مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-28بين الملل

تدابیر امنیتی کم سابقه در سودان پیش از تظاهرات میلیونی 30 ژوئن


پس از فراخوان گروه های اپوزیسیون سودان برای برگزاری تظاهرات میلیونی طی روز سه شنبه 30 ژوئن در خارطوم، مسؤولان سودانی تدابیر امنیتی شدیدی را در این شهر اتخاذ کردند.

- پس از فراخوان گروه های اپوزیسیون سودان برای برگزاری تظاهرات میلیونی طی روز سه شنبه 30 ژوئن در خارطوم، مسؤولان سودانی تدابیر امنیتی شدیدی را در این شهر اتخاذ کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش و پلیس سودان ضمن اتخاذ این تدابیر، طرح بازرسی پیشگیرانه را آغاز و سطح آمادگی نیروهای امنیتی را افزایش داده و آنها در بالاترین سطح آماده باش قرار داد.

به گفته یک منبع عالی رتبه، دستگاه های امنیتی کار تخلیه هتل ها و بازرسی اتاق های هتل ها با تجهیزات و سگ های پلیس آغاز کردند.

علاوه بر این، مسؤولان سودانی تمامی پل ها و خیابان های منتهی به فرماندهی کل نیروهای مسلح در خارطوم را برای روزهای 29 و 30 ژوئن جاری مسدود کرده و مانع از عبور و مرور شهروندان شدند و تنها به کادر پزشکی و بیماران اجازه دادند به بیمارستان ها بروند.

همچنین آنها مرکز شهر خارطوم را از فروشندگان تخلیه کرده و مراکز تجاری را تعطیل کردند.

دستگاه های امنیتی سودان گزارش هایی از وجود طرح هایی برای ترور، ایجاد آشوب و ویرانی در جریان تظاهرات میلیونی آتی دریافت کردند که هدف از آنها تسریع در برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی کم سابقه در سودان پیش از تظاهرات میلیونی 30 ژوئن

تدابیر امنیتی کم سابقه در سودان پیش از تظاهرات میلیونی 30 ژوئن