مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-28اقتصادي

نگرانی مردم از افزایش قیمت ها/ نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود


فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به نگرانی مردم از افزایش قیمت ها گفت: نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح یکشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار تنگستان اظهار داشت: با توجه به نگرانی های مردم از وضعیت بازار و افزایش قیمت ها نیاز است که نظارت بهتر و بیشتری بر بازار صورت گیرد.

وی بر لزوم تلاش برای تأمین و توزیع به موقع مرغ در بازار با قیمت مصوب تاکید کرد و ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که باید با جدیت دنبال شود نظارت بر نانوایی ها و افزایش کیفیت نان است.

فرماندار شهرستان تنگستان با تاکید بر لزوم نصب برچسب قیمت روی کالاها تصریح کرد: برخورد با احتکار کالاها و بخصوص کالاهای خانگی در انبارها از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار توسط دستگاه های مرتبط به صورت مستمر انجام شود، اضافه کرد: حضور گشت های مشترک به صورت محسوس و نامحسوس و نظارت مستمر اثرگذار بوده و کنترل بازار بهتر صورت می گیرد.

وی بیان کرد: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مردم از افزایش قیمت ها/ نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود

نگرانی مردم از افزایش قیمت ها/ نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود