مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-28اقتصادي

عملیات گازرسانی به 133 واحد صنعتی در سال جاری اجرایی می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با برنامه ریزی برای گازرسانی به 133 واحد صنعتی در سال جاری در کردستان جهش تولید محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری در شانزدهمین جلسه استانی کارگروه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی کردستان، با تاکید بر ایجاد صنعت سبز با گازرسانی به صنایع، اظهار داشت: امروز بحث آلایندگی در صنعت برای جامعه بسیار مهم است که با محقق شدن اهداف گاز رسانی به صنایع می توان شاخص های زیست محیطی را ارتقا بخشید.

وی رونق صنعت را نشانه توسعه هر استان عنوان کرد و افزود: با نگاه مثبت شرکت ملی گاز و برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه در استان کردستان به دو هزار و 386 صنعت جز و عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در سنندج و 52 جایگاه CNG گازرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: در سه سال گذشته یک هزار و 113 واحد صنعتی که از سوخت مایع استفاده می کردند و مشمول قانون مصوبه شورای اقتصاد و براساس فهرست اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بودند، شناسایی شده که در مجموع سالانه مصرف کننده 48 میلیون لیتر فرآورده های نفتی بودند.

فعله گری یادآور شد: جمع کل واحدهای گازدار شده صنعتی براساس مصوبه شورای اقتصاد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 54


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گازرسانی به 133 واحد صنعتی در سال جاری اجرایی می شود

عملیات گازرسانی به 133 واحد صنعتی در سال جاری اجرایی می شود