مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-28سياسي

کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد خراسان شمالی شد


کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) وارد خراسان شمالی شدند.

- بجنورد- کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) وارد خراسان شمالی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز و در ششمین روز از ایام دهه کرامت، خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه اسلام) وارد شهرستان فاروج شدند و با ادای احترام به آرمان های والای شهیدان و غبارروبی مزار شهدا برنامه های ویژه طرح زیر سایه خورشید در استان خراسان شمالی رسماً آغاز شد.

بر این اساس در کاروان حامل پرچم مقدس آستان قدس رضوی، پنج نفر از خادمین آن آستان متبرک در برنامه های مختلف شرکت می کنند.

گفتنی است خدام آستان مقدس امام رضا (ع) پس از ادای احترام به شهدای والا مقام با حضور در بیمارستان فاروج با اهدای بسته های متبرک رضوی از مجاهدت های مدافعان سلامت در مسیر سخت مبارزه با کرونا تقدیر کردند.

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن های دهه کرامت در استان خراسان شمالی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در ادامه برنامه های امروز دیدار با خانواده شهید، دیدار با امام جمعه، نشست با رییس دادگستری فاروج به مناسبت هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد خراسان شمالی شد

کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد خراسان شمالی شد