مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-28سياسي

ایمان و تقوا پیش شرط های بهره بردن از برکات زیارت معصومین است


از امام رضا (ع) در مورد حضرت معصومه (س) سوال می کنند که اما در جواب می فرمایند هر فردی ایشان را زیارت کند، بهشت بر او واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و سخنران مذهبی شب گذشته طی سخنانی که از صحن های حرم حضرت معصومه(س) پخش شد، اظهار کرد: براساس روایت معتبر، نقل شده است که برای خداوند حرمی است در کعبه، برای رسول خدا حرمی است در مدینه و برای 14 معصوم حرمی است در شهر قم که بخش سوم روایت بسیار مهم است چرا که حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان حرم 14 معصوم معرفی شده است.

وی افزود: حرم بانوی کرامت از زمان دفن شدن حضرت تاکنون و تا لحظه برپا شدن قیامت به عنوان حرم و پایگاه 14 معصوم است و برای تشیع و قلوب مردم، همانند خورشید برکات خواهد داشت.

برکات وجود حضرت معصومه سلام الله علیها، همان کار خورشید را در عالم معنا انجام می دهد.

انصاریان تاکید کرد: از امام رضا علیه السلام در مورد حضرت معصومه سلام الله علیها سوال می کنند که اما در جواب می فرمایند هر فردی ایشان را زیارت نمایند، بهشت بر او واجب خواهد شد.

البته به شرط ایمان، چرا که براساس آیات قرآن کریم، عمل صالح در کنار ایمان ذکر شده است و افرادی حق ورود بر بهشت را دارند که دارای تقوا و معاد باور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و تقوا پیش شرط های بهره بردن از برکات زیارت معصومین است

ایمان و تقوا پیش شرط های بهره بردن از برکات زیارت معصومین است