مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-28اقتصادي

فراهم شدن تمدید گواهی تجارت خارجی در بوشهر به صورت غیر حضوری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فراهم شدن امکان تمدید گواهی کاربران تجارت خارجی در بوشهر به صورت غیر حضوری خبر داد.

- سید حسین حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امکان صدور گواهی امضای الکترونیکی در استان بوشهر به صورت نیمه حضوری نیز فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه عدم نیاز به مراجعه و اسناد کاغذی از مزایای روش بر خط است گفت: برآورد می شود این خدمت منجر به حذف 270 هزار مراجعه حضوری و یک میلیون و 500 هزار برگ کاغذی در سال شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: کاهش حمل ونقل، کاهش مصرف سوخت و پیشگیری از آلودگی هوا و حفاظت محیط زیست و از همه مهم تر افزایش بهره وری و کارایی از دیگر مزایای این خدمت است.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت و در راستای تسهیل فرآیند صدور و تمدید گواهی و تمدید گواهی امضای الکترونیکی به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه دولت الکترونیک امکان صدور نیمه حضوری گواهی امضای الکترونیکی، تمدید کاملاً غیرحضوری گواهی امضای الکترونیکی و صدور گواهی با اعتبار دوساله فراهم شده است.

وی عنوان کرد: به منظور تمدید غیرحضوری یک هفته قبل از اتمام اعتبار گواهی لینک تمدید توسط مرکز صادرکننده گواهی برای صاحب گواهی پیامک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن تمدید گواهی تجارت خارجی در بوشهر به صورت غیر حضوری

فراهم شدن تمدید گواهی تجارت خارجی در بوشهر به صورت غیر حضوری