مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:402020-06-28حوادث

تراژدگی خانوادگی در سد مهربان شهرستان سراب


یکی از اعضای خانواده ای که برای تفریح از تهران به سد مهربان شهرستان سراب آمده بودند، در این سد غرق شده و جانش را از دست داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یکی از اعضای خانواده ای که برای تفریح از تهران به سد مهربان شهرستان سراب آمده بودند، در این سد غرق شده و جانش را از دست داد.

مسئول تیم امدادی جمعیت هلال احمر مهربان در تشریح این خبر گفت: بعد از ظهر روز گذشته، هفتم تیر ماه به دنبال دریافت خبر غرق شدن نوجوان 13 ساله در سد قیصرق نجاتگران جمعیت هلال احمر مهربان به محل اعزام شدند.

کمال مفتخری بیان کرد: این نوجوان یکی از اعضای دو خانواده ای بود که اصالتا اهل روستای اسنق مهربان و ساکن اسلامشهر تهران بوده و برای تفریح به سد قیصرق آمده بودند.

وی افزود: این نوجوان جهت شنا وارد سد و گرفتار شده و در این حال نفر دوم که نوجوانی 17 ساله و تا حدودی شنا بلد بود، جهت نجات وارد سد شده و با تلاش و جدیت نوجوان 13 ساله را نجات و تا کناره های سد هدایت کرده بود، اما خود در آب و امواج سد گرفتار و غرق شده بود.

وی ادامه داد: دو نفر از همراهان جهت کمک به وی وارد سد شده و هر دوی آن ها نیز در آب گرفتار شده بودند، این دو نفر به کمک سایرین نجات یافته و هر سه جهت احیا توسط اورژانس به بیمارستان سراب منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدگی خانوادگی در سد مهربان شهرستان سراب

تراژدگی خانوادگی در سد مهربان شهرستان سراب