مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-28ورزشي

تا 80 درصد امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم


بوکسور ملی پوش کرمانشاهی وزن 91 کیلوگرم گفت: 70 تا 80 درصد امیدوارم بتوانم در رقابت های جهانی سهمیه المپیک 2020 را کسب کنم.

- ایسنا/کرمانشاه بوکسور ملی پوش کرمانشاهی وزن 91 کیلوگرم گفت: 70 تا 80 درصد امیدوارم بتوانم در رقابت های جهانی سهمیه المپیک 2020 را کسب کنم.

پوریا امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و توقف چندین ماهه تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان، اظهار کرد: تا پیش از اینکه این بیماری شیوع پیدا کند، اردوهای تیم ملی به منظور حضور در رقابت های جهانی فرانسه که جنبه انتخابی المپیک داشت، بصورت منظم برگزار می شد و خود را برای شرکت در این رقابت ها آماده می کردیم.

وی تصریح کرد: هرچند همه مقدمات سفر به فرانسه را انجام داده بودیم، اما با شیوع بیماری کرونا اردوهای تیم ملی لغو شد و رقابت های جهانی هم به تعویق افتاد.

این ملی پوش بوکس افزود: پس از لغو اردوهای تیم ملی به کرمانشاه بازگشتم و علیرغم اینکه همه باشگاه ها تعطیل بود، برای اینکه از سطح آمادگی دور نشوم، در باشگاه یکی از دوستانم بصورت انفرادی تمریناتم را ادامه دادم.

وی تاکید کرد: در هفته های اخیر هم تمریناتم را با شدت بیشتری و با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر مربی ام آقای اسفندیار محمدی ادامه می دهم، اما مشکلی که در این مدت داشته ام، عدم وجود حریف تمرینی بود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 80 درصد امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم

تا 80 درصد امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم