مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-28سياسي

اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت شهدای 12 تیر در بندرعباس


امسال با توجه به شرایط کرونایی، ویژه برنامه های گرامیداشت شهدای 12 تیر را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد اما در روز 12 تیر گلباران محل حادثه را با حضور قایق های مردمی و بسیج و نیروی دریای سپاه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: گرامیداشت شهدای 12 تیرماه و پرداختن به روایت کامل و دقیقی از حمله وحشیانه آمریکایی ها به هواپیمای ایرانی بر فراز آبهای خلیج فارس یک رسالت بر دوش ما است و ما امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی در کشور، اغلب برنامه ها را در قالب فضای مجازی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: افشای چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی از طریق ساخت برنامه های ویژه تلویزیونی و گفت وگوهای رسانه ای با خانواده شهدای ایرباس از جمله موضوعاتی است که امسال می تواند در غیاب برگزاری مراسمات دیگر، اثربخشی ویژه ای داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با بیان این که برپایی کنگره بین المللی نفس های سوخته به همت وزارت امور خارجه کشورمان و با همکاری بیناد شهید و دیگر دستگاه ها از جمله برنامه های مهم امسال است، خاطرنشان کرد: تاریخ ملت ایران مملو از درس های عبرت آموزی است که با بررسی دقیق آنها می توان نقشه راه آینده کشور تبیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت شهدای 12 تیر در بندرعباس

اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت شهدای 12 تیر در بندرعباس