مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-28سياسي

مجتمع تحقیقاتی نیمه صنعتی فشتام در رشت افتتاح می شود


رییس پارک علم و فناوری گیلان از افتتاح مجتمع تحقیقاتی نیمه صنعتی فشتام با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در هفته جاری افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بایستی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه نشست خبری با اشاره به شروع به کار صندوق پژوهش و فناوری گیلان، اظهار کرد: این صندوق برای کمک به پژوهش و فناوری کشور و استان گیلان راه اندازی شده که پایگاه آن در گیلان است.

وی به برخی از فعالیت های این صندوق اشاره کرد و گفت: فعالیت صندوق پژوهش و فناوری محدود به استان گیلان نیست و سهامداران آن علاوه بر بخش دولتی نیز بخش خصوصی است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان در ادامه به سفر روز سه شنبه ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: مهم ترین برنامه سفر معاون علمی رییس جمهوری افتتاح مجتمع تحقیقاتی نیمه صنعتی فشتام رشت است.

وی با بیان اینکه در این مجتمع چهار شرکت فناور مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: نمایشگاه پارک علم و فناوری نیز با حضور معاون علمی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

بایستی با اشاره به اینک پروژه در دست ساخت شهرک علم و فناوری گیلان، بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های سفر ستاری بازدید از این پروژه و آگاهی از روند اجرای پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع تحقیقاتی نیمه صنعتی فشتام در رشت افتتاح می شود

مجتمع تحقیقاتی نیمه صنعتی فشتام در رشت افتتاح می شود