مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-28سياسي

مرکز فرماندهی و کنترل تهدیدات زیستی در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شود


دستیار ویژه و مشاور نظامی فرمانده کل قوا پیشنهاد داد که یک مرکز تحت عنوان مرکز فرماندهی و کنترل تهدیدات زیستی در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار ویژه و مشاور نظامی فرمانده کل قوا طی سخنانی در همایش ملی پدافند شیمیایی که صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هفتم تیرماه یک روز سیاه در تاریخ ملت ایران است گفت: اقدام تروریستی منافقین در به شهادت رساندن شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و همچنین جنایت هولناک صدام در انداختن بمب های شیمیایی در سردشت، دو رویدادی بودند که هفتم تیر ماه را به روزی سیاه در تاریخ ملت ایران تبدیل کرده اند.

وی با بیان اینکه جنایت های صدام که با استفاده از سلاح های شیمیایی انجام می شد با سکوت سازمان های بین المللی و چراغ سبز آمریکا و اروپا همراه بود افزود: صدام در طول هشت سال دفاع مقدس، هزار و 800 تن گاز خردل و 600 تن گاز سارین را علیه ملت و رزمندگان ما به کار گرفت.

دستیار ویژه و مشاور نظامی فرمانده کل قوا ادامه داد: صدام در طول جنگ تحمیلی مجموعاً 252 مرتبه از سلاح ممنوعه شیمیایی علیه ملت و رزمندگان ما استفاده کرد که در نتیجه آن 107 هزار نفر مجروح و بیش از 8 هزار نفر شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرماندهی و کنترل تهدیدات زیستی در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شود

مرکز فرماندهی و کنترل تهدیدات زیستی در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شود