مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-28سياسي

عزم استان ایلام برای نقش تعیین کننده در تجارت با عراق


همزمان علاوه بر ایجاد زیرساخت های «چیلات» و «چنگوله» مجوز گذر مرزی را در این مناطق اخذ کرده ایم و در حال ایجاد زیرساخت های بازارچه هلاله شمالی نیز هستیم چرا که می خواهیم در حوزه تجاری با کشور عراق نقشی تعیین کننده داشته باشیم.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: همزمان علاوه بر ایجاد زیرساخت های چیلات و چنگوله مجوز گذر مرزی را در این مناطق اخذ کرده ایم و در حال ایجاد زیرساخت های بازارچه هلاله شمالی نیز هستیم چرا که می خواهیم در حوزه تجاری با کشور عراق نقشی تعیین کننده داشته باشیم.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی ضمن گرامی داشت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از یاران انقلاب، به تحولات و رخدادهای چند روز اخیر در استان ایلام پرداخت و از آن بعنوان روزهای خوب استان نام برد و گفت: در چند روز گذشته همه شاهد رفت و آمدهای مسئولان استانی و کشوری و خارج کشوری در ایلام بودیم و امیدواریم نتیجه و ماحصل این کش و قوس منجر به توسعه ایلام عزیز بشود.

وی در ادامه به سفر استاندار واسط عراق به استان پرداخت و گفت: بعد از حضور سفیر ایران در عراق و تقاضای ما از ایشان برای از سرگیری مذاکرات با مقامات عراقی در راستای مناسبات و تفاهم نامه های قبلی در فاصله کمتر از یک روز این اتفاق مهم به انجام رسید و محمد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم استان ایلام برای نقش تعیین کننده در تجارت با عراق

عزم استان ایلام برای نقش تعیین کننده در تجارت با عراق