مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-28فرهنگي

بهار امسال بیش از 14 هزار نفر گردشگر از مهاباد بازدید کردند


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: بهار امسال بیش از 14هزار گردشگر از جاذبه های مختلف این شهرستان بازدید کردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: بهار امسال بیش از 14هزار گردشگر از جاذبه های مختلف این شهرستان بازدید کردند.

عبده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بهار امسال بیش از 14 هزار و 267 گردشگر از جاذبه های مختلف این شهرستان بازدید کردند، اظهار کرد: در این مدت در بین جاذبه های گردشگری این شهرستان بازارچه ها، سد مهاباد و جاذبه های تاریخی فرهنگی به ترتیت دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده بود.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 2322 نفر نیز در اماکن اقامتی مهاباد اسکان داشتند، اضافه کرد: از این تعداد 45 نفر در مراکز اقامتی بوم گردی مهاباد اقامت داشته و مابقی نیز در هتل ها، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان ها اقامت کرده اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد اظهار کرد: اقامت گردشگران در مراکز اقامتی شهرستان با رعایت تمام نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفت.

عبده از افرادی که تعطیلات امسال را به خاطر شیوع ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال آن در خانه سپری کرده اند قدردانی کرد و اظهار داشت: هم اکنون وضعیت بحرانی مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار امسال بیش از 14 هزار نفر گردشگر از مهاباد بازدید کردند

بهار امسال بیش از 14 هزار نفر گردشگر از مهاباد بازدید کردند