مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-28ورزشي

شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می شود؟


سرمربی ماشین سازی بهتر از هر کسی می داند که شاید دیگر فرصتی برای اثبات ارزش های خود نداشته باشد و به همین علت باید هرچه در توان دارد رو کند و با دست پر از فولادآره نا خارج شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی ماشین سازی بهتر از هر کسی می داند که شاید دیگر فرصتی برای اثبات ارزش های خود نداشته باشد و به همین علت باید هرچه در توان دارد رو کند و با دست پر از فولادآره نا خارج شود.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا، دوشنبه، نهم تیرماه با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد که تیم ماشین سازی تبریز در این هفته میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

شاگردان شیخ لاری که اصلا حال و روز خوشی ندارند و بعد از اینکه خطیبی تیم آماده ماشین سازی را با برد مقابل استقلال تحویل شیخ لاری داد، این تیم دو تساوی مقابل سپاهان و پیکان کسب کرده و متحمل سه شکست مقابل شهرخودرو، شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران شده است.

سبز قبایان تبریزی از زمانی که تحت هدایت شیخ لاری قرار گرفتند، 11 گل دریافت کرده و تنها چهار گل زده اند که این آمار نشان از ضعف دفاعی و گل زنی این تیم دارد.

اما در سوی مقابل، فولادی قرار دارد که با سرمربی جوان و البته کار بلد خود یعنی جواد نکونام، با کسب 36 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد که در پنج بازی اخیر خود صاحب چهار برد مقابل شاهین شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می شود؟

شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می شود؟