مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 18:202020-06-27سياسي

ضرورت ساماندهی کودکان کار و تکدی گران شهر فردیس


ساماندهی کودکان کار و جلوگیری از تکدی گری از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری فردیس در دستورکار خود قرار داده و دراین راستا خواستار کمک و همیاری سایر نهادها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، سید حسن افتخاریان در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق که ظهر امروز با حضور معاون دادگستری البرز،  فرماندار و مدیران دستگاه های ذیربط شهرستان در صحن شورای شهر فردیس برگزار شد، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان البرز خبر داد و گفت: این انعقادنامه در 7 ماده وظایف هر یک از طرفین را مشخص کرده است.

رییس شورای شهر فردیس بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی  همه افراد  در خصوص عدالت اجتماعی و  پیشگیری از جرائم مسؤولند و شورای اسلامی نیز در راستای  کمک به اقدامات پیشگیرانه و کاهش جرائم، نسبت به   تخصیص ساختمان به پزشکی قانونی و مشاوره طلاق اقدام کرده است.

وی افزود: شورای اسلامی  شهر با تصویب طرح ها و لوایح در حوزه اقدامات پیشگیری از آسیب های اجتماعی تمامی امکانات موجود را  در خدمت مردم قراردهد.

   رییس پارلمان شهری فردیس همچنین گفت: در راستای تحقق برنامه های پیشگیرانه از جمله رفع اطاله دادرسی، کاهش ورودی پرونده ها و غیره همکاری و هماهنگی شهرداری در خصوص اجرای برنامه های مشترک با معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی کودکان کار و تکدی گران شهر فردیس

ضرورت ساماندهی کودکان کار و تکدی گران شهر فردیس