مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 15:152020-06-27سياسي

برپایی 25 جشن در شب ولادت امام رضا(ع)/ مواسات در مناطق محروم ادامه دارد


رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: در شب ولادت و شام ولادت در 25 نقطه از شهر مراسم جشن در نظر داریم که همراه با نورافشانی و مولودی خوانی، - مهدی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت از روز یکشنبه آغاز می شود که آذین بندی شهر در 40 نقطه مشهد با حمایت مدیریت شهری و هیئات مذهبی صورت می گیرد.

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: در شب ولادت و شام ولادت در 25 نقطه از شهر مشهد مراسم جشن در نظر داریم که همراه با نورافشانی و مولودی خوانی، با حضور مردم و رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با نظارت شبکه بهداشت و درمان برگزار می شود.

وی افزود: سال های گذشته مراسم دهه کرامت در حسینیه و مساجد و مکان های بسته برگزار می شد که امسال به خاطر شرایط کرونایی ابتکار جشن های خیابانی انجام شده، علاوه بر این اهدای پوستر برای خودروها و مغازه ها را در نظر داریم تا به این شکل گلبارانی که هر ساله انجام می شد را با فضاآرایی شهری و محلات و محورهای اصلی شهر مشهد جبران کنیم.

طباطبایی یادآور شد: برگزاری مراسم برای مناطق محروم نیز در نظر گرفته شده و در شهرک شهید رجایی، باهنر، حر و طبرسی نیز این مراسم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 25 جشن در شب ولادت امام رضا(ع)/ مواسات در مناطق محروم ادامه دارد

برپایی 25 جشن در شب ولادت امام رضا(ع)/ مواسات در مناطق محروم ادامه دارد