مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 14:202020-06-27سياسي

جنایت بشری در بمباران شیمیایی سردشت نباید از ذهن ها پاک شود


استاندار آذربایجان غربی از بمباران شیمیایی سردشت به عنوان فاجعه انسانی نام برد و گفت: این جنایت بشری نباید از ذهن ها پاک شود و به عنوان سندی از ظلم استکبار جهانی باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در همایش ملی نفس های سوخته ویژه سی و سومین سالروز بمباران شیمیایی سردشت در ارومیه اظهارکرد: جانبازان شیمیایی سردشت جزو مظلوم ترین انسان ها هستند که متأسفانه تحریم های ظالمانه دارویی موجب مشکلات فراوان برای جانبازان شیمیایی سردشت شده است.

وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه دارویی موجب شده تا جانبازان شیمیایی سردشت با مشکل مواجه شوند تاکید کرد: منادیان حقوق بشر دروغین باید در مجامع بین المللی محکوم شوند و نسبت به تحریم های دارویی پاسخگو باشند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: وزارت امور خارجه نیز همانطور که تاکنون پیگیری های لازم را داشته اند، نسبت به پیگیری قانونی این مساله و رفع تحریم های دارویی اقدام کند.

شهریاری با بیان اینکه رفتار دوگانه ای که حامیان حقوق بشر از خود نشان می دهند تفکر انسان ها را با علامت سوال های زیادی روبرو کرده است افزود: از مجامع بین المللی می خواهیم پیگیر حقوق قربانیان سردشت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت بشری در بمباران شیمیایی سردشت نباید از ذهن ها پاک شود

جنایت بشری در بمباران شیمیایی سردشت نباید از ذهن ها پاک شود