مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:452020-06-27سياسي

65درصد مردم سلماس تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارند


طرح فاضلاب شهری سلماس با پوشش 65 درصدی، چند سالی است به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور آب و فاضلاب سلماس گفت: طرح فاضلاب شهری سلماس با پوشش 65 درصدی، چند سالی است به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده است.

روح اله اسدی امروز7 تیرماه درجلسه بررسی مشکلات آب وفاضلاب سلماس که باحضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس برگزار شد، گفت: فقط 65 درصد مردم شهر سلماس تحت پوشش فاضلاب هستند واین طرح چندسالی است به علت نداشتن اعتبار راکد مانده که امیدواریم با پیگیری مجدد مسئولین و نماینده مردم سلماس جهت تامین اعتبار این پروژه، بزودی عملیات اجرایی آن شروع شود.

اسدی با اشاره به بهره مندی 100درصدی جمعیت شهر سلماس از نعمت آب تصفیه شده بیان کرد: از136 روستای این شهرستان، 96 روستا تحت پوشش آب و فاضلاب بوده و بقیه روستاها به صورت خودگردان اداره می شوند.

وی به طرحهای در دست اجرای امور آب و فاضلاب سلماس نیز اشاره کرد وگفت: هم اکنون در15 روستای این شهرستان عملیات اصلاح شبکه، تامین آب، حفرچاه، احداث مخزن از محل اعتبارات ملی در حال انجام است که تا دو ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مشکلات مردم در اسرع وقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65درصد مردم سلماس تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارند

65درصد مردم سلماس تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارند