مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:152020-06-27سياسي

غسل و تدفین اموات کرونایی توسط بانوان طلبه بوشهر+ عکس


مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س ) گناوه با اشاره به فعالیت طلاب خواهر در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، گفت: همزمان با شیوع کرونا در شهرستان گناوه طلاب خواهر در زمینه تولید ماسک و تغسیل فوت شدگان کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سیده زهرا موسوی نسب، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت طلاب خواهر در تغسیل و تدفین اموات کرونایی اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا در زمینه تولید ماسک و تغسیل فوت شدگان کرونا، به عنوان کار جهادی انجام داده و می دهند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه ادامه داد: تلاش هایی که حوزویان در این ایام به عنوان کار جهادی انجام دادند، برگ زرینی در تاریخ روحانیت است.

  وی در خصوص انجام امورات مربوط به تغسیل و تدفین اموات کرونا توسط طلاب، اظهار کرد: 6 نفر از طلاب مدرسه علمیه به صورت افتخاری در این خصوص فعالیت دارند و با توجه به اینکه غسال ها حاضر به غسل مومنان نبودند و غسل میت نیز واجب کفایی ست، در این شرایط طلاب وارد میدان شدند و این وظیفه را متقبل شدند.

یکی از طلاب خواهر غسل دهنده میت که نخواست نامش عنوان شود، گفت: من به همراه دوستان طلبه تصمیم گرفتیم در امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی شرکت کنیم علتش این بود با توجه به اینکه امکان خطر انتقال این بیماری وجود داشت، خانواده اموات حاظر به غسل نبودند، به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غسل و تدفین اموات کرونایی توسط بانوان طلبه بوشهر+ عکس

غسل و تدفین اموات کرونایی توسط بانوان طلبه بوشهر+ عکس