مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:402020-06-27سياسي

ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها


مجتمع فرهنگی هنری نسیم اسفراین گفت:ایجاد فضای سالم یکی از مهمترین دغدغه خانواده ها برای حضور فرزندانشان در مجتمع های فرهنگی و انجام فعالیت های هنری است.

- ایسنا/خراسان شمالی مجتمع فرهنگی هنری نسیم اسفراین گفت:ایجاد فضای سالم یکی از مهمترین دغدغه خانواده ها برای حضور فرزندانشان در مجتمع های فرهنگی و انجام فعالیت های هنری است.

محمد رضا علایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به دغدغه برخی از خانواده ها در شهرستان نسبت به شرایط و جو حاکم بر حوزه فرهنگی و هنری اظهارکرد: امروز ناهنجاری های اخلاقی و آسیب های اجتماعی گریبانگر بسیاری از جوامع بوده و خراسان شمالی و این شهرستان نیز از این موضوع مستثنی نبوده و این در حالی است که نباید به صرف وجود این مسائل فرزندان خود را از انجام و یا ورود به فضای فرهنگی محروم کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افراد دارای استعداد و علاقمند به حضور در مباحث فرهنگی و هنری همانند تئاتر هستند که به جهت سختگیری والدین تجربه حضور در برنامه ها را ندارند، یادآورشد: معتقدم در گذشته وجود امنیت و فضای سالم دغدغه همه پدران و مادران بوده و امروز هم این نگرانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع های فرهنگی و هنری از مکان هایی بوده که افراد از هر قشری حضور پیدا می کنند، گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها

ایجاد فضای سالم در مجتمع های فرهنگی هنری دغدغه اصلی خانواده ها