مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-27اجتماعي

دستکاری درجاده میشان اشتباه بود


معاون فنی محیط زیست استان همدان گفت: دستکاری در جاده میشان اشتباه بود و برای تسطیح باید هماهنگی صورت می گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی صفی خانی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت کوهستان الوند با عنوان نجات الوند اظهار کرد: هیچ دستکاری و حرکتی که در طبیعت است بی پاسخ نیست و نمی توان در این زمینه نظر مثبتی داشت.

وی با بیان اینکه دستکاری در جاده میشان کار اشتباهی بود و باید با دستگاه های متولی هماهنگی می شد که این اقدام صورت نگرفته است افزود: این انتقاد به کسانی که این کار را کردند وارد است.

معاون فنی اداره کل محیط زیست همدان با اشاره به اینکه جاده در ید و اختیار تله کابین است و باید از راه و شهرسازی و منابع طبیعی مجوز می گرفتند تصریح کرد: طبیعتاً اگر پروژه خاصی بود از محیط زیست هم باید مجوز دریافت می کردند.

وی ادامه داد: صریح ترین و بهترین نظر کارشناسی در خصوص تعریض یا عدم تعریض را اداره راه و شهرسازی و منابع طبیعی بیان کرده اند زیرا الوند یکی از مناظر طبیعی بکر و بی نظیر همدان است و با توجه به محدوده منطقه الوند این موافقت صورت نگرفت.

صفی خانی یادآور شد: در راستای اینکه محدوده ای از الوند به عنوان نماد الوند حفظ شود، سعی شد بتوانیم این محدوده را اثر طبیعی ملی معرفی کنیم که این مسئله نیز مجوز لازم را گرفته و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکاری درجاده میشان اشتباه بود

دستکاری درجاده میشان اشتباه بود