مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-27فرهنگي

لطیفی بازیگر شد/ تجلی خلاقیت فیلمسازان بسیجی


محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و مجری برنامه تلویزیونی «هفت»، بازیگری را تجربه کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، ساخت فیلم کوتاه ودا با بازی محمدحسین لطیفی و حمید رضا نعیمی به پایان رسید.

فیلم کوتاه ودا به نویسندگی و کارگردانی داریوش جعفری و با بازی محمد حسین لطیفی نازنین کیوانی، حمیدرضا نعیمی، مریم بوبانی، آویشن بیکایی، علیرضا درویش نژاد، امین زارع، نیلوفر بیرامی، کارن علیپور بعد از 5 روز فیلمبرداری به پایان رسید.

داریوش جعفری که پیش تر تجربه دستیاری کارگردانانی همچون داریوش مهرجویی، محمدحسین لطیفی و رضا درمیشیان را در کارنامه خود دارد، در اولین تجربه کارگردانی فیلم کوتاه خود سراغ ودا رفته است.

در خلاصه فیلم کوتاه ودا که داستان آن در یک فضای سوررئال اتفاق می افتد، آمده است: گاهی چیزهایی که تو واقعیت می بینم وحشتناک تر از اون کابوس هایی هستند که تو خواب می بینم.

      * آوردگاهی برای تجلی خلاقیت فیلمسازان بسیجی  اسماعیل جعفر پور؛ معاون امور انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور و مدیر امور استان های شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گفت وگو با ستاد اطلاع رسانی این رویداد گفت: حضور فیلمسازان بسیجی در دوره های قبلی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، آنچنان که باید شایسته و متناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطیفی بازیگر شد/ تجلی خلاقیت فیلمسازان بسیجی

لطیفی بازیگر شد/ تجلی خلاقیت فیلمسازان بسیجی