مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-27حوادث

بازرسی از 530 واحد صنفی در زنجان/پلمب 8 واحد صنفی متخلف


فرمانده انتظامی استان زنجان از استمرار اجرای طرح نظارت بر صنوف و قهوه خانه ها خبر داد و گفت: با اجرای طرح نظارت بر صنوف، بیش از 530 واحد صنفی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی و هشت واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی به ویژه قهوه خانه ها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و رستوران ها  در سطح شهر زنجان با تشکیل چند تیم از پلیس امنیت عمومی و با حضور کارشناسانی از دانشگاه علوم پزشکی و عوامل نظارت بر اماکن عمومی انجام شد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این طرح از 531 قهوه خانه ، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و رستوران بازدید و به 120 واحد صنفی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح به 17 واحد صنفی متخلف بر رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی اخطاریه تعطیلی صادر و هشت واحد صنفی متخلف نیز که بر تخلفات استمرار  داشتند، پلمب شدند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان عمده تخلفات صورت گرفته توسط این واحدها را عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی  بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 530 واحد صنفی در زنجان/پلمب 8 واحد صنفی متخلف

بازرسی از 530 واحد صنفی در زنجان/پلمب 8 واحد صنفی متخلف