مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-27سياسي

نمایشگاه کاریکاتور«نمی توانم نفس بکشم»در زنجان برپا می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان،گفت: نمایشگاه تصاویر برگزیده کاریکاتور و موضوعات مرتبط با هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی با عنوان«نمی توانم نفس بکشم»برپا می شود.

- زنجان-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان،گفت: نمایشگاه تصاویر برگزیده کاریکاتور و موضوعات مرتبط با هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی با عنوان نمی توانم نفس بکشم برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی ناصر ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شورای هماهنگی زنجان، با بیان اینکه هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه آغاز و تا 12 تیرماه ادامه دارد، گفت: برنامه های مختلفی در این هفته در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری جمع بندی جنایت های آمریکا در یک کتاب نمی گنجد، اظهار کرد: شعار محوری این هفته با عنوان آمریکا، مظهر کشتار، نژاد پرستی، استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر انتخاب شده است، اظهار کرد: ششم تیرماه سال 1360 منافین اقدام به ترور مقام معظم رهبری به دستور آمریکا کردند که شعار این روز تروریست دولتی، حامی ترور، دشمنی خارجی ها نامگذاری شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: هفتم تیرماه با عنوان توطئه گری، کودتا، آتش افروزی، هشتم تیرماه حریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کاریکاتور«نمی توانم نفس بکشم»در زنجان برپا می شود

نمایشگاه کاریکاتور«نمی توانم نفس بکشم»در زنجان برپا می شود