مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-27سياسي

همایش بزرگداشت امامزاده سلیمان بن علی (ع) در گناوه برگزار شد


همایش بزرگداشت و تکریم امامزاده سلیمان بن علی (ع) در آستان مقدس این امامزاده در گناوه همزمان با دهه کرامت و سالروز تجلیل و تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.

- گناوه- همایش بزرگداشت و تکریم امامزاده سلیمان بن علی (ع) در آستان مقدس این امامزاده در گناوه همزمان با دهه کرامت و سالروز تجلیل و تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه ظهر شنبه در این همایش اظهار داشت: حضور امامزادگان در مملکت اسلامی ایران به برکت قدوم حضرت امام رضا (ع) انجام شده و باید قداست آنان حفظ شود.

حجت الاسلام آیت اندرزیان افزود: شهرستان گناوه نیز میزبان امامزاده سلیمان بن علی (ع) از اولاد امام زین العابدین (ع) است کهو زیارتگاه عاشقان اهل بیت (ع) است.

وی گفت: این امامزادگان به عشق امام خود راهی سرزمین های دیگر شدند و جان خود را در راه دفاع از اهل بیت (ع) و ولایت فدا کردند و سختی ها را برای دین اسلام تحمل کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: باید در شناسایی مقام و منزلت این بزرگواران به جامعه و به خصوص به جوانان تلاش کرد.

وی با اشاره به مقام مدافعان حرم اهل بیت (ع) گفت: مدافعان حرم از جان خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) گذشتند و از شهر و دیار خود راهی میادین دفاع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگداشت امامزاده سلیمان بن علی (ع) در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت امامزاده سلیمان بن علی (ع) در گناوه برگزار شد