مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:302020-06-27سياسي

لزوم تغییر نگاه مسئولان به گردشگری استان کرمان/راه اندازی کمپین گردشگری


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هنگامی که نگاه گردشگری در بین مسئولان تغییر کند و موضوع گردشگری در اولویت دستگاه های دولتی قرار گیرد آنگاه این استان به عنوان هدف و مقصد گردشگری شناخته خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هنگامی که نگاه گردشگری در بین مسئولان تغییر کند و موضوع گردشگری در اولویت دستگاه های دولتی قرار گیرد آنگاه این استان به عنوان هدف و مقصد گردشگری شناخته خواهد شد.

فریدون فعالی امروز شنبه هفتم تیرماه در دیدار با نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه در هر نقطه از استان کرمان شاهد ظرفیت های گردشگری منحصربفردی هستیم، افزود: پروژه های پیشتاز و شاخص شهرستانهای استان شناسایی شده است که باغ موزه هرندی و باغ شاهزاده ماهان در کرمان از اولویت های این اداره کل برای ساماندهی هستند.

وی با اشاره به اینکه از 22 اثر ثبت جهانی کشور7 اثر آن در استان کرمان قرار دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان استانی برای این 7 اثر جهانی برنامه ریزی کرده و اعتبارات مورد نیاز برای ساماندهی آنها جذب کنیم.

فعالی با بیان اینکه صنعت گردشگری کرمان آسیب شناسی شده است، افزود: باید صنعت گردشگری محور توسعه استان قرار گیرد و به صورت مشخص معین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر نگاه مسئولان به گردشگری استان کرمان/راه اندازی کمپین گردشگری

لزوم تغییر نگاه مسئولان به گردشگری استان کرمان/راه اندازی کمپین گردشگری