مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-27بين الملل

انتقاد مجله آمریکایی از عملکرد ضعیف سازمان ملل در برابر ریاض


یک مجله آمریکایی از عملکرد ضعیف سازمان ملل در قبال جنایات ائتلاف سعودی در یمن انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجله آمریکایی in these times magazine در گزارشی با اشاره به تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن نوشت: سازمان ملل در منشور خود، اینطور خود را معرفی می کند؛ نهاد اخلاقی بین المللی که برای نجات دادن نسل های آینده از تبعات جنگ ایجاد شده است اما فعالانی که به دنبال پایان دادن به حمایت آمریکا از جنگ در یمن هستند معتقدند که این نهاد بین المللی مانع مطرح شدن انتقادات علیه ائتلاف آمریکایی- سعودی می شود.

در ادامه این گزارش آمده است: یمنی ها معتقدند که همان دستی که کمک های بشردوستانه برای آنها ارسال می کند همان دست به بمباران یمن کمک می کند.

دبیر کل سازمان ملل نام ائتلاف سعودی را که بیش از 5 سال است که در یمن جنگ افروزی می کند از لیست سیاه کشورهای قاتل کودکان خط زده است.

در این گزارش نوشته شده است: این اقدام دبیر کل سازمان ملل باید واکنش فوری نهادهای ضد جنگ را برانگیزد، چرا که این مسأله همزمان با هدف قرار دادن یک خودرو در شمال یمن و کشته شدن 11 غیر نظامی از جمله 4 کودک صورت گرفت.

در این گزارش نوشته شده است: سازمان ملل در سال 2016 نام عربستان را از لیست کشورهای قاتل کودکان خط زد چرا که تهدیداتی در خصوص قطع حمایت مالی از برنامه های این سازمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مجله آمریکایی از عملکرد ضعیف سازمان ملل در برابر ریاض

انتقاد مجله آمریکایی از عملکرد ضعیف سازمان ملل در برابر ریاض