مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-27دانش

ترم جاری «بدون احتساب سنوات» حذف شود/ برای دفاع از پایان نامه زمان کوتاهی داریم


برخی دانشجویان ترم 6 ارشد دانشگاه شهید بهشتی خواستار حذف ترم بدون احتساب سنوات هستند؛ این دانشجویان زمان کوتاه برای دفاع از پایان نامه و کارهای پژوهشی را علت این امر عنوان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی گوید: در ابتدا دانشگاه شهید بهشتی به مانند سایر دانشگاه ها در ابلاغیه ای امکان حذف ترم را برای دانشجویان با شرایط خاص فراهم کرد اما پس از مدتی با صدور ابلاغیه ای دیگر، دانشجویان ترم 6 ارشد را با این استدلال که این دانشجویان دارای سنوات غیرمجاز هستند از انجام حذف ترم بدون احتساب سنوات منع کرد.

وی افزود: براساس اطلاعیه بعدی دانشگاه، دانشجویان ترم 6 ارشد با توجه به بازگشایی دانشگاه ها از خردادماه می توانند تا پایان تابستان برای انجام پایان نامه و جلسه دفاع در دانشگاه حضور یابند، در صورتی که مهلت در نظر گرفته شده برای بسیاری از دانشجویان، محدود و بسیار کوتاه است.

این دانشجو ادامه داد: این بازه زمانی کوتاه برای انجام کارهای پژوهشی، باعث فشار و تنش روانی بسیاری بر روی دانشجویان می شود و در نهایت منجر به ارائه کار تحقیقانی در پایین ترین سطح علمی خواهد شد.

وی افزود: به تازگی دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرده است که دانشجویان با اولویت دفاع حتمی، تا پایان شهریور ماه می توانند در خوابگاه ها حضور یابند ولی باز هم در این مورد تکلیف دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم جاری «بدون احتساب سنوات» حذف شود/ برای دفاع از پایان نامه زمان کوتاهی داریم

ترم جاری «بدون احتساب سنوات» حذف شود/ برای دفاع از پایان نامه زمان کوتاهی داریم