مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:002020-06-27سياسي

ایجاد کمیته اقتصاد دیجیتال در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می شود


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری موضوع تشکیل کمیته تخصصی اقتصاد دیجیتالی در ذیل این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسلم صالحی با اشاره به نامه اخیر تعدادی از فعالان حوزه فاوا مبنی بر لزوم تشکیل کمیسیون تخصصی این حوزه در مجلس، گفت: پیرو طرحی که در کمیسیون اقتصادی مطرح شده، پیگیر موضوع تشکیل کمیته اقتصاد دیجیتال در خانه ملت هستیم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر، آزمون خوبی بود تا کمرنگ شدن اقتصاد سنتی و جایگزینی اقتصاد دیجیتال به جای آن را شاهد باشیم و متوجه این موضوع شویم که اگر همچنان روی اقتصاد سنتی مقاومت کنیم، بازنده میدان خواهیم بود.

کما اینکه در برهه زمانی اخیر، شاهد این مساله بودیم که شرکت های مبتنی بر وب، نه تنها متضرر نشدند، بلکه باعث سودآوری، کارآفرینی، پویایی و افزایش رقابت در بین فعالان این حوزه نیز شدند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: نتایج به دست آمده از این تحول سبب شد تا حساسیت ویژه ای در خصوص اهمیت نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین سطوح مختلف جامعه، به وجود آید و تلنگری شود تا دقیق تر و تخصصی تر از قبل، به دغدغه ها و خلاءهای قانونی این حوزه ورود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمیته اقتصاد دیجیتال در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می شود

ایجاد کمیته اقتصاد دیجیتال در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می شود