مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-27سياسي

رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مومن و انقلابی است


یکی از برکات اصلی بسیج تربیت نیروهای جوان و متعهد به نظام اسلامی برای قبول مسئولیت های مهم است که دانشگاه افسری امام حسین(ع) مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

- شیراز – فرمانده سپاه فجر فارس گفت:یکی از برکات اصلی بسیج تربیت نیروهای جوان و متعهد به نظام اسلامی برای قبول مسئولیت های مهم است که دانشگاه افسری امام حسین(ع) مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) که به میزبانی شیراز برگزار شد با بیان اینکه رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مؤمن و انقلابی است، گفت: حضور پر شور جوانان بسیجی و مؤمن در این آزمون نشان دهنده روحیه انقلابی و آرمان خواهی نسل جوان کشور و آمادگی این نسل آینده ساز برای حضور در جبهه جهاد حق علیه باطل است.

وی با تجلیل از شور و اشتیاق جوانان برای پیوستن به نهاد انقلابی سپاه، گفت: این نسل مؤمن و آماده جهاد و ایثار در شجره طیبه بسیج تربیت شده اند و یکی از برکات اصلی نهاد بسیج همین تربیت نیروهای جوان و متعهد به نظام اسلامی برای در دست گرفتن مسئولیت های مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مومن و انقلابی است

رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مومن و انقلابی است