مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:252020-06-27سياسي

کسب رتبه برتر کشوری توسط حوزه جوانان هلال احمر گیلان


سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از عضویت 27 هزار نفر در حوزه جوانان این جمعیت در استان، گفت: این حوزه در برنامه های شش ماهه دوم سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش غلامی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر گیلان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در برنامه های شش ماهه دوم سال 98 شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: در سال گذشته حوزه جوانان استان گیلان با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی توانست رتبه برتر کشوری را از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور به خود اختصاص دهد.

غلامی به برخی از اقدامات این حوزه اشاره کرد و گفت: طرح یلدانه، پدافند غیرعامل، گرامیداشت سردار سلیمانی، اهدای خون، دهه فجر، کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، بروز رسانی کانون های دانشجویی و در مسیر کارآفرینی بخشی از این برنامه ها بوده است.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان 27 هزار عضو دارد، تصریح کرد: 14 هزار نفر عضو فعال این حوزه در استان در کانون های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، روستایی و شاخه آزاد فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشوری توسط حوزه جوانان هلال احمر گیلان

کسب رتبه برتر کشوری توسط حوزه جوانان هلال احمر گیلان