مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-27سياسي

از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه حمایت می کنیم


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه این اداره کل برای حمایت از ورود ایرلاین های جدید به استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی صابر در جمع اصحاب رسانه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه در خصوص مباحث و درخواست های مطرح شده توسط نمایندگان مجلس در این نشست، اظهار داشت: در خصوص درخواست رشیدی نماینده کرمانشاه و اعلام حمایت وی از ورود ایرلاین های جدید ما توسعه پروازهای داخلی و بین المللی را در برنامه داریم و به همینمنظور جلساتی با انجمن دفاتر خدامات مسافرتی و مدیریت فرودگاه کرمانشاه برگزار شده است.

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که در غالب تسهیلات به دفاتر به صورت تعاونی یا تکی از ورود ایرلاین های جدید حمایت کنیم که این کار را به صورت چارتر انجام دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه باند دوم فرودگاه کرمانشاه نیز به زودی به بهره برداری می رسد زیرساخت های لازم برای توسعه پروازهای داخلی و بین المللی در استان فراهم است.

صابر در ادامه با اشاره به درخواست لهونی نماینده اورامانات در خصوص تاکید بر توجه به توسعه گردشگری در این منطقه، اظهار داشت:  توسعه گردشگری در اورامانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه حمایت می کنیم

از ورود ایرلاین های جدید به کرمانشاه حمایت می کنیم