مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-27اقتصادي

اختصاص 150 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در ایلام


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اختصاص 150 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در ایلام در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد امید صبح روز شنبه در نشست قرارگاه بازسازی شهرستان هلیلان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه اشتغال روستایی استان صورت گرفته است.

وی افزود: 300 میلیارد تومان برای اشتغال استان در دو سال گذشته اختصاص یافته بود که 292 میلیارد تومان آن در استان ایلام جذب شده است و این استان یکی از استان های اول در جذب این اعتبارات بود.

وی اضافه کرد: امسال نیز حدود 150 میلیارد تومان بیشتر از سهم تعیین شده برای توسعه اشتغال مناطق روستایی به استان ایلام اختصاص می یابد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اضافه کرد: در حال حاضر در کشور شاهد محدودیت های منابع به صورت جدی هستیم اما باید این منابع محدود را به صورت بهینه صرف و با عدالت در سراسر استان و کشور توزیع شود.

امید بیان کرد: راه حل مشکلات هلیلان توسعه اشتغال است، باید زیرساخت هایی در منطقه ایجاد کنیم که منجر به کار و اشتغال برای مردم شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در معاونت توسعه روستایی وجود دارد و از طریق نهادها و ارگان های ملی کمک های بسیار خوبی برای استان جذب خواهیم کرد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در ایلام

اختصاص 150 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در ایلام