مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-27فرهنگي

فقط غُر می زنیم


مدیر تماشاخانه مستقل تهران با انتقاد از اینکه عده ای به جای کار کردن فقط غُر می زنند، می گوید: همان طور که خیلی از هنرمندان برای بازگشایی سینماها تبلیغ کردند، - مدیر تماشاخانه "مستقل تهران" با انتقاد از اینکه عده ای به جای کار کردن فقط غُر می زنند، می گوید: همان طور که خیلی از هنرمندان برای بازگشایی سینماها تبلیغ کردند، خوب است این کار را در تئاتر هم انجام دهند تا مردم بدانند تئاتر هم روی صحنه است در حالی که برخی ها بیشتر سبب بی اعتمادی شدند.

مصطفی کوشکی در گفت وگویی با ایسنا از میزان استقبال مخاطب در اولین روزهای بازگشایی تئاتر بیان کرد: وضعیت حضور مخاطب نسبت به شرایط بد نبوده و با دو نمایشی که داشتیم تقریبا ظرفیت 50 درصد را پُر کردیم، ولی برای هفته جدید آمار کمی ضعیف است.

در حالی که اگر اطلاع رسانی شده بود و تبلیغات بیشتری از طرف اداره کل هنرهای نمایشی انجام می شد مخاطب بیشتری را می توانستیم جذب کنیم.

او افزود: در این بین بچه های تئاتر و کمی هم پیشکسوت ها نسبت به حضور در سالن تئاتر هم برای اهالی این حوزه و هم مخاطب بی اعتمادی ایجاد کردند، از آن سو اطلاع رسانی هم اتفاق نیفتاد تا برای برگرداندن مخاطب به سالن ها فکری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط غُر می زنیم

فقط غُر می زنیم