مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-27اجتماعي

کاهش یک ماهه دوره آموزشی سربازی به دلیل کرونا


کرمانشاه_ معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مدت دوره آموزشی سربازی به دلیل شیوع کرونا به یک ماه کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اشرف نجفی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند برابر ماده 10 قانون با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی، ممنوعیت خروج از کشور و دیگر محرومیت ها مواجه می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: شرکت در آموزش رانندگی و اخذ گواهینامه، کاندیدا شدن جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی و سایر شوراها و انجمن های قانونی، ثبت هرگونه نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی، دریافت مستمری از سازمان های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی و استخدام به هر صورت (رسمی، پیمانی، روزمزد و خرید خدمت) و شرکت های دولتی از محرومیت های اجتماعی است که گریبان مشمولان غایب را می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین عدم دریافت تسهیلات بانکی، ممنوعیت خروج از کشور و صدور پروانه کسب و اجازه اشتغال و عضویت در شرکت های تعاونی از دیگر محرومیت ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش یک ماهه دوره آموزشی سربازی به دلیل کرونا

کاهش یک ماهه دوره آموزشی سربازی به دلیل کرونا