مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-27پزشكي

َشهرداری 1830 قرارداد با کادر پزشکی و مراکز درمانی دارد


مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اینکه شهرداری تهران 1830 قرارداد با پزشکان و مراکز درمانی دارد، گفت: هیچ فسخ قراردادی با پزشکان نداشته ایم.

- حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ماجرای فسخ قرارداد با برخی از پزشکان توسط شرکت شهرسالم اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و ما قطع همکاری با پزشکان نداشته ایم.

وی افزود: در صورتی که فردی مستنداتی در این زمینه دارد به شرکت شهرسالم ارائه کند تا ما بررسی های لازم را انجام و آن را اطلاع رسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر هزار و 830 قرارداد توسط شرکت شهرسالم با پزشکان، دندانپزشکان، متصدیان داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز فیزیوتراپی و تعدادی بیمارستان، دی کلینک و درمانگاه وجود دارد و هیچ مشکلی در مورد فسخ قرارداد نداشته ایم.

چوبینه در مورد غربالگری و تست کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری بیان داشت: یک دور به صورت کامل همه پرسنل و نیروهای شهرداری در بخش ها و سازمان های مختلف در ارتباط با ویروس کووید ـ 19 غربالگری شده اند.

وی بیان داشت: در صورتی که سازمان یا زیرمجموعه ای از شهرداری درخواست غربالگری مجدد داشته باشد این مسأله را در دستور کار قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

َشهرداری 1830 قرارداد با کادر پزشکی و مراکز درمانی دارد

َشهرداری 1830 قرارداد با کادر پزشکی و مراکز درمانی دارد