مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-27ورزشي

رواسی: برای برگزاری اردوی وزنه برداران معلول همچنان منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم


سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: برای شروع تمرینات وزنه برداران معلول همچنان منتظر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان هستیم تا زودتر کار را آغاز کنیم.

- سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: برای شروع تمرینات وزنه برداران معلول همچنان منتظر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان هستیم تا زودتر کار را آغاز کنیم.

علی اصغر رواسی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان شروع تمرینات وزنه برداران معلول اظهار کرد: برای آغاز تمرینات وزنه برداران معلول، برنامه خود را آماده و به فدراسیون ارائه دادیم و منتظر هستیم تا ببینیم ستاد عالی مقابله با کرونا چه زمانی اجازه برگزاری اردوها را صادر می کند تا برنامه های خود را برای آماده سازی تیم عملیاتی کنیم.

وی گفت: هرچند کمیته ملی پارالمپیک تصمیم دارد از اول مهر اردوها را برپا کند، اما خود من ترحیج می دهم در تابستان حداقل یک یا دو اردو برای وزنه برداران برگزار کنیم تا وضعیت آنها را از نظر رکوردی مورد بررسی قرار دهیم.

البته چون نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو مشخص است و وزنه برداران دیگری اضافه نمی شوند نگرانی زیادی برای برگزاری اردوها نداریم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری اضافه کرد: البته وزنه برداران تمرینات بدنی خود را دارند و مرتب پیگیر تمرینات آنها هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواسی: برای برگزاری اردوی وزنه برداران معلول همچنان منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم

رواسی: برای برگزاری اردوی وزنه برداران معلول همچنان منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم