مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-27سياسي

بادامچیان: شهید بهشتی خطر بزرگ را برای آینده ایران، حاکمیت لیبرال ها می دانست


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شهید بهشتی می گفت که خطر بزرگ این است که حکومت لیبرال داشته باشیم، گفت: حکومت لیبرال از نیروی مردمی بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، صبح امروز (شنبه 7 تیر) در مراسم بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان گفت: شهید بهشتی به عهد خود عمل کرد و خدا هم به عهد خود با بهشتی عمل کرد.

وی با بیان اینکه افکار شهید بهشتی هنوز راهساز است، گفت: در گام دوم انقلاب که دوران تحول است، بیش از همیشه به افکار شهید بهشتی نیاز داریم.

بادامچیان افزود: شهید بهشتی عمیقاً معتقد بود انقلاب، انقلاب صداقت و مقاومت با استکبار است نه نفاق و حاکمیت کسانی که به جای خدمت، جیب خود را پر کنند.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه شهید بهشتی به وجود دو بینش متفاوت در انقلاب، تصریح داشت، گفت: شهید بهشتی می گوید ما دو بینش داریم؛ یکی بینش مبتنی بر اسلام فقاهتی و تکیه بر توانایی های کشور و  بینش دیگر، بینشی که پایبند به اسلام فقاهتی نیست، اگرچه در زبان می گوید معتقد است.

بادامچیان ادامه داد: شهید بهشتی، مشکلات کشور را ناشی از صاحبان بینش دوم می دانست و می گفت که اگر این افراد بر کشور مسلّط شوند، آینده کشور پر از مشکلات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: شهید بهشتی خطر بزرگ را برای آینده ایران، حاکمیت لیبرال ها می دانست

بادامچیان: شهید بهشتی خطر بزرگ را برای آینده ایران، حاکمیت لیبرال ها می دانست