مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-27سياسي

انجام بیش از 2 هزار بازدید از بازار سمنان در راستای مقابله با کرونا


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: بیش از دو هزار بازدید از بازار در این استان صرفاً با موضوع رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی صبح امروز در چهاردهمین جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: فرهنگ غنی مردم هم استانی ها و تعامل و همراهی کم نظیر آنان با مسؤولان در جهت رعایت اصول بهداشتی، مهم ترین عامل مدیریت و کنترل بیماری کرونا بوده و خواهد بود.

وی افزود: اصحاب رسانه، شبکه های اجتماعی، کانال ها و گروه های فعال در عرصهٔ اطلاع رسانی، بعضاً با مطالبه گری هوشمندانه و آگاهانه نه تنها به مدیریت بر بیماری کمک کردند که بلکه موجبات دست یابی سریع تر به اهداف را نیز فراهم کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان بیان کرد: همه موظف به رعایت حداکثر استانداردهای بهداشت فردی هستیم؛ که این راه، مطمئن ترین و مؤثرترین روش برای قطع زنجیرهٔ بیماری و انتقال ویروس است.

شریفی با بیان اینکه خودمان را موظف و به دیگران توصیه کنیم که از آخرین تحولات مربوط به کووید 19 مطلع شویم، ادامه داد: تمام تلاش کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 2 هزار بازدید از بازار سمنان در راستای مقابله با کرونا

انجام بیش از 2 هزار بازدید از بازار سمنان در راستای مقابله با کرونا