مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-27فرهنگي

زنگ مدرسه تابستانی از امروز به صدا درآمد


زنگ مدرسه تابستانی تهران از امروز با برگزاری کارگاه گویندگی ، اجرا و نمایش با حضور مهتاب نصیرپور و منصور ضابطیان به صدا در آمد و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

- زنگ مدرسه تابستانی تهران از امروز با برگزاری کارگاه گویندگی ، اجرا و نمایش با حضور مهتاب نصیرپور و منصور ضابطیان به صدا در آمد و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مدرسه تابستانی تهران که امروز زنگ آن به صدا در آمد؛ نوجوانان به صورت رایگان در بستر فضای مجازی و رسانه های گروهی با انواع مهارت های فرهنگی – هنری اعم از بازیگری و تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان نویسی، قرآن و فیلمسازی آشنا خواهند شد و تابستان متفاوتی را به لحاظ گذران اوقات فراغت و دریافت محتوای آموزشی و کاربردی جذاب در پیش خواهند داشت.

لازم به تاکید است درطول این دوره از مدرسه تابستانی حدود 60 کارگاه آموزشی برگزار و ویدئوهای آن در دسترس خانواده ها و دانش آموزان قرار می گیرد، هدف از برگزاری این دوره ها آشنایی اولیه با انواع هنرها و مهارتها به کمک اساتید رشته های مختلف هنری و فرهنگی است تا افرادی که از استعداد و توانایی لازم در هر یک از رشته ها برخوردارند با آگاهی و بینش کافی در این مسیر قدم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مدرسه تابستانی از امروز به صدا درآمد

زنگ مدرسه تابستانی از امروز به صدا درآمد