مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-27حوادث

عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی اکیدا ممنوع


رییس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با مراکزی که قلیان عرضه می کنند به شدت برخورد خواهد شد و در این رابطه با کسی مماشات نخواهیم کرد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با مراکزی که قلیان عرضه می کنند به شدت برخورد خواهد شد و در این رابطه با کسی مماشات نخواهیم کرد.

سرهنگ علی کریمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت قلیان سراهای استان، اظهار کرد: در روزهای گذشته تصمیماتی مبنی بر فعالیت واحدهای صنفی و واحدهای ارائه خدمات دهنده، کافی شاپ، رستوران و سفره خانه ها در استان ابلاغ شد که شرط فعالیت دوباره این واحدها، رعایت پروتکل های بهداشتی و سرو نکردن قلیان بود.

وی با اشاره به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان مبنی بر نظارت شدید بر همه واحدهای صنفی استان، افزود: روز پنج شنبه هفته گذشته (5 تیر) بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان مقرر شد که همه واحدهای صنفی از جمله سفره خانه ها، کافی شاپ ها و رستوران های استان از طریق تیم تلفیقی سازمان صمت استان، اداره نظارت بر اماکن عمومی و واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان از واحدهای مذکور بازدید شود و سخت گیرانه ترین پروتکل های بهداشتی نیز در این اماکن مد نظر این تیم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی اکیدا ممنوع

عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی اکیدا ممنوع