مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-27اقتصادي

به پویش بدون قیمت نخریم بپیوندید


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از راه اندازی پویش بدون قیمت نخریم در کرمانشاه خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از راه اندازی پویش "بدون قیمت نخریم" در کرمانشاه خبر داد و گفت: عدم درج قیمت نزدیک به 40 درصد تخلفات اصناف را به خود اختصاص می دهد.

مسعود بیگلری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی پویش بدون قیمت نخریم، اظهار کرد: هدف از راه اندازی این پویش الزام واحدهای صنفی به درج قیمت بر روی کالا است و اگر مردم به این پویش بپیوندند و از خرید کالاهایی که قیمت ندارد خودداری کنند، حتما واحدهای صنفی متخلف با کاهش فروش مواجه شده و این بهترین جریمه برای آنها است.

وی ادامه داد: عدم درج قیمت عامل اصل گرانفروشی است، زیرا وقتی کالاهایی قیمت دارد، بازرسین می توانند بر اساس قیمت عرضه و قیمت فاکتور مشخص کنند که آیا مغازه دار سود قانونی خود را اخذ کرده و یا مرتکب تخلف شده است.

به گفته معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان کرمانشاه، این سود قانونی برای رسته های مختلف صنفی و حتی نوع کالاهایی که عرضه می شود متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پویش بدون قیمت نخریم بپیوندید

به پویش بدون قیمت نخریم بپیوندید