مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 05:002020-06-27سياسي

انتقاد بابایی کارنامی از تاخیر 15 ساله دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بابایی کارنامی از تاخیر 15 ساله دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان انتقاد کرد و گفت: تنها یک بند این قانون که در مورد وام ازدواج است آن هم به صورت ناقص اجرا شده در حالی که این قانون قانونی کامل و جامع است که .

- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون وضعیت اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را از دستگاه های مشمول پیگیری می کند گرفتن مالیات از خانه های خالی را راهکاری موثر برای تامین منابع اجرای قانون دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بابایی کارنامی از تاخیر 15 ساله دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان انتقاد کرد و گفت: تنها یک بند این قانون که در مورد وام ازدواج است آن هم به صورت ناقص اجرا شده در حالی که این قانون قانونی کامل و جامع است که در صورت اجرا می تواند دغدغه های جوانان درحوزه ازدواج را رفع کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: حتی مسکن موقت در این قانون پیش بینی شده است؛ تعداد قابل توجهی مساکن خالی در کشور داریم که می توان با گرفتن مالیات از آن ها منابع اجرای قانون تسهیل ازدواج را تامین کرد و یا حتی می توان مشوق هایی را برای صاحبان مساکن خالی در نظر گرفت و آن ها را تشویق کرد که منازل خود را در مسیر ازدواج جوانان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بابایی کارنامی از تاخیر 15 ساله دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج

انتقاد بابایی کارنامی از تاخیر 15 ساله دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج