مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-27اقتصادي

بیش از 114 هزار تن گندم مازاد کشاورزان کرمانشاه خریداری شد


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید تضمینی 114 هزار و 87 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد و گفت: پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران استان در دستور کار دولت است.

- ماشااله ارویسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از خرید تضمینی 114 هزار و 87 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هم استانی خبر داد و اظهار داشت: با شروع برداشت گندم از مناطق معتدل استان این میزان گندم تاکنون توسط 41 مرکز خرید در مناطق گرمسیر و معتدل استان خریداری و در سیلوهای استاندارد، ذخیره سازی شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین از خرید توافقی بیش از 38 هزار تن گندم از کشاورزان توسط کارخانه های تولید ماکارونی کشور خبر داد و افزود: با احتساب این میزان خرید گندم جمع کل خرید تضمینی و توافقی استان به رقم 153 هزار و 27 تن رسیده است که در مجموع تا کنون شاهد رشد 15 درصدی خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوده ایم.

وی همچنین در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران هم استانی، افزود: در سالی که با فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید مزین شده است،  برنامه اصلی دولت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد انگیزه مضاعف در بین تولید کنندگان است، لذا شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نیز  تمام سعی خود را به کار بسته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 114 هزار تن گندم مازاد کشاورزان کرمانشاه خریداری شد

بیش از 114 هزار تن گندم مازاد کشاورزان کرمانشاه خریداری شد