مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-27سياسي

امام آنگونه که بود یا آنگونه که در «جماران» است؟!


پایگاه اینترنتی جماران هر چند با رسالت «پاسداشت و ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی» به وجود آمده است، اما مطالب منتشر شده در آن به گونه ای است که به نظر می رسد جمارانی ها راه دیگری را در پیش گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در سال 1394 به تهدید تحریف شخصیت امام تذکر دادند و پیشگام مقابله با آن شدند.

ایشان هشدار دادند: اگر شخصیت امام تحریف شد، بد معرفی شد، غلط معرفی شد، همه این خطرات بزرگ متوجه ملت ایران خواهد شد.

ایشان تحریف شخصیت امام (ره) را شامل مجهول ماندن ارکان اصلی شخصیت آن انسان بزرگ یا غلط، انحرافی و سطحی معنا شدن شخصیت امام دانستند و از جریانات داخلی و خارجی ای خبر دادند که بنایشان بر تحریف امام (ره) است.

رهبر انقلاب در شرح عناصر داخلی ای که در این پازل نقش ایفا می نمایند فرمودند: در داخل هم بعضی ندانسته، بعضی هم دانسته [شخصیت امام را]تحریف می کردند؛ حتی زمان حیات خود امام هر حرفی را که به نظرشان پسندیده بود، به امام نسبت می دادند.

بعد از رحلت امام هم همین جریان ادامه داشته است؛ حتی تا آنجایی که بعضی حرف ها و بعضی اظهارات، امام را به صورت یک آدم لیبرال که هیچ قید و شرطی در رفتار او در زمینه های سیاسی، حتی در زمینه های فکری و فرهنگی وجود ندارد معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام آنگونه که بود یا آنگونه که در «جماران» است؟!

امام آنگونه که بود یا آنگونه که در «جماران» است؟!