مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:302020-06-27سياسي

کدام نیروگاه ها امسال بازنشسته می شوند؟


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در حال حاضر بازنشسته کردن نیروگاه ری و طرشت و نیروگاه بعثت در استان تهران در اولویت قرار دارد که ظرفیت اسمی این سه نیروگاه بیش از 1000 مگاوات تخمین زده شده است.

- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در حال حاضر بازنشسته کردن نیروگاه ری و طرشت و نیروگاه بعثت در استان تهران در اولویت قرار دارد که ظرفیت اسمی این سه نیروگاه بیش از 1000 مگاوات تخمین زده شده است.

محسن طرز طلب در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت نیروگاه های فرسوده در کشور و اقدامات صورت گرفته در این زمینه، گفت: امسال برای نیروگاه ری و طرشت اقداماتی انجام شده تا عملیات اجرایی نیروگاه جدید آغاز شود و زمانی که نیروگاه جدید احداث شود، این دو نیروگاه را از مدار خارج می کنیم.

3000 مگاوات نیروگاه فرسوده در کشور وی با تاکید بر این که 3000 مگاوات نیروگاه فرسوده در کشور وجود دارد که به تدریج از مدار خارج خواهند شد، تصریح کرد: وزارت نفت نیز در راستای بهینه سازی مصرف سوخت اقدام شایسته ای را انجام داده و متعهد می شود از محل صرفه جویی سوخت هزینه سرمایه گذاری بازپرداخت شود.

برای احداث 1000 مگاوات 500 میلیون یورو سرمایه لازم است مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در پاسخ به این سوال که چرا در سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نیروگاه ها امسال بازنشسته می شوند؟

کدام نیروگاه ها امسال بازنشسته می شوند؟