مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-26اجتماعي

عملیات احداث بلوار 36 متری در سنندج آغاز شد


عملیات احداث بلوار 36 متری برای اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان شهر سنندج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حشمت اله صیدی در جمع خبرنگاران در سنندج، با اشاره به اینکه اجرای پروژه اتصال تقاطع غیر همسطح سنجر خان به بلوار ساحلی و بلوار کردستان یکی از طرح های اولویت دار شهرداری سنندج است، اظهار کرد: عملیات احداث بلوار 36 متری برای اتصال   بلوارساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان در سنندج آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: طول این بلوار  یک هزار و800 متر و عرض آن 36 متر شامل دو لاین سواره رو به عرض 5/10 ، رفیوژ به عرض 4 متر، پیاده رو در طرفین به عرض 5.

5 متر و یک میدان بیضی شکل به مساحت 9 هزار و 100 مترمربع است.

وی گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح سنجر خان از اواخر سال 96 در راستای توزیع بار ترافیکی و انتقال آن به بخش شرقی، جنوبی و جنوب شرقی شهر تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک اتمام پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و همچنین احداث تقاطع غیر همسطح غیر سطح توحید بود که اویل امسال زیر بار ترافیک رفت.

وی گفت: اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و در ادمه اتصال این دو بلوار به تقاطع غیر همسطح سنجرخان موجب توزیع بار ترافیک سطح شهر به محورهای بلوار دکتر حسینی ،ترمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث بلوار 36 متری در سنندج آغاز شد

عملیات احداث بلوار 36 متری در سنندج آغاز شد