مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 02:402020-06-26سياسي

مهاجرت معکوس در روستاها دیده می شود


معاون مناطق محروم ریاست جمهوری یا بیان اینکه همه پروژه های روستایی به نوعی مکمل یکدیگر هستند، گفت: در روستاهای شهرستان بدره ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری در حوزه سد سیمره وجود دارد که باید هرچه بیشتر از این ظرفیت ها برای اشتغالزایی بهره برد.

- دکتر محمد امید در حاشیه بازدید از زیرساخت پروژه های مختلف روستایی شهرستان بدره استان ایلام با اشاره به این مهم که با تزریق اعتبار و توسعه اشتغال روستایی نرخ مهاجرت معکوس در روستاها دیده می شود، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته در روستاهای کشور کارهای بزرگی را در زمینه زیرساخت ها انجام داده است که براساس آمارهایی که امروز در دست است شرایط روستاهای کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه اعتقاد دولت بر این است که علاوه بر زیرساخت های روستاها باید به زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنها توجه شود، افزود: در امتداد مسیری که برای توسعه روستاها در حال انجام است برنامه اصلی معاونت توسعه روستایی، توسعه روستاها با کمک مردم محلی است یعنی استفاده از صندوق های خرد کارآفرینی بسیار مورد تاکید معاونت توسعه روستایی است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: اشتغال، پایه و اساس توسعه روستایی است و روستاییان با تولید و اشتغال عجین هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس در روستاها دیده می شود

مهاجرت معکوس در روستاها دیده می شود